En dålig dag!

Klockan ringde vid 8, jag vaknade, hade världens cp hosta, kändes som om jag skulle dö, sen kom jag på att jag tappat rösten också...Så det kändes ganska onödigt att gå på idrotten med massa hosta, slem och smärta, så jag stannnade hemma första lektionen och drack lite te, för att sedan göra mig iordning. Det var nån filmvisning i aulan "don't drink and drive", efter filmen var det tänkt att vi skulle gå tillbaka till klassrummen och diskutera det hela. Men bildarnas klassförestånadere var såklart sjuk, så det blev en timmes hål! SUCK!!!!!!!! Sedan var det svenska, men vi fick sluta 13.30 ist för 15.30, vilket ju för sig var väldigt skönt, eftersom att det kändes som om jag inte hade någon ork till nånting! När vi väl slutat, och jag skulle gå och låsa upp min cykel, så visade det sig att bajslåset bytt kombinationer själv, så jag fick inte upp skiten! Ringde Jonas i allt tvivel som sa åt mig att leta reda på hans far i fordonsverkastaden så att han kanske kunde hjälpa mig bryta upp skiten. Letade efter honom, men hittade Börje istället, så han hjälpte mig att typ svetsa/ slipa (eller vad fan det heter) isår skitlåset! Ahh, tur var väl det, för nu har jag äntligen kommmit hem!
Så tack till Börje som inte gjorde min dag skitigare än vad den redan var!

Nu ska jag gå och hosta tills jag inte kan andas längre, myyyyyysigt! :D

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0