Fortsättning på lördagen

Kom hem från Borlänge för ett litet tag sedan. Som jag skrev i det tidigare inlägget så åkte jag och syrran dit för att inhandla nyårs outfit till mig. JAG ÄR ENVIS! Det tog ett bra jäkla tag innan jag hittade på något som ens dög. Visst, det blev inte någon snygg klänning med legins som de flesta tjejerna köper. Det känns verkligen inte alls som min stil. Så efter att jag sprungit fram och tillbaka i affären, med syrran tätt i hälarna, så blev det ett lila v-ringat linne, och en grå väst. Jag hade ingen lust att spendera massa pengar på ett par nya byxor, så jag ska antagligen ha mina (som Jonas säger), Gubb-byxor =P. Alltså kostymbyxor, eller vad fan de kan tänkas kallas...
Jag hittade även lite nya underkläder. Äntligen något som passar i både färg, storlek och modell. Är helnöjd över det köpet!

Nu ska jag gå och hjälpa far min med middagen!
Ha det bra, trevlig kväll!
Ciao, Kassen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0