Hallåå

Imorse hade jag körlektion, gick hur bra som helst :D Nästan så att jag är lite stolt över mig själv ;D På arbetsmiljö- och säkerhets lektionen gick vi igenom något papper, och sedan bjussade Johnny på fika! Lussebullar, pepparkakor och julmust :D Efter lektionen stannade jag kvar, för att göra provet som jag missade förra veckan. Och det gick faktiskt ganska bra! Det blev ett G, vilket jag kan nöjja mig med.

Nu ska jag kolla på några avsnitt av NCIS... Det var hur länge sedan som helst jag såg på det :O På morsans laptop, som är den enda datorn vi har just nu, så har jag inte kunnat se på de serier/filmer jag fixat hem. Men då är det tur att man har en pojkvän som är datanörd! För igår hjälpte han mig att fixa lite, så nu kan jag kolla på film hur mycket jag vill =D WOHOO! Och ja, det var säkert jätte lätt att fixa det där, men eftersom att jag knappt vet vad av - och på knappen är, så får ni ha liiiite överseende! =O Nerå^^,

Nu blir det serier och pepparkakor, C ya!

Cassie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0