Hej!

Jag har visst inte skrivit på ett par dagar :P
Igår åkte jag och Jonas ut till Kumla för att julpyssla tillsammans med Cindy, Jimmy, Pirjo och Christer. Vi gjorde lite smällkarameller och figurer av piprensare. Imra åt dock upp tomten jag gjorde :O Men mina smällkarameller är fortfarande hela! Efter ett par timmars julpysslande käkade vi lite middag, och efter det fortsatte pysslandet. Men just det där "julpysslandet" blev tillslut bara pyssel. Jimmy och Christer dekorerade fiskedrag, Jonas lekte med sina piprensare, Cindy gjorde en "Grinchen" (han har ju för sig lite med julen att göra) av papper och jag satt och ritade. Det var hur som helst en trevlig kväll!

Idag for vi ut till Kumla igen, eftersom att en av Jonas mostrar (som varken han eller Cindy har träffat förut), kom på besök. Vi åt MASSVIS med tacos, drack kaffe och pratade en massa, (fast jag var ganska tyst xD ). Jag kom ganska precis hem, så jag har inte hunnit göra så mycket mer. Jaah, ikväll var också en såndär trevlig kväll! =)

Imorgon är det skola. Börjar med idrott, sedan ska väl typ hela skolan se filmen don't drink and drive, för att sedan diskutera filmen i klasserna. Efter diskussionen har jag svenska, i en väldans massa timmar... Lalalalalalalalala!

Kommer inte på något mer att skriva nu :O

Ciao, Cassie

Kommentarer
Postat av: Jonas

Älskar dig! <3



(Jag är din trognaste läsare!!!!)



:D:D



PUSS

2008-12-08 @ 02:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0