HejHej

Tänkte börja med att visa en bild på hur min tattoo ser ut efter ifyllnaden:


Är väldigt nöjd med resultatet! Innan ifyllnaden hade den en mer blå/grå ton, men nu är den som den ska vara: Svart!


I lördags åkte jag och Jonas ut till Kumla och lekte med cernitlera, mitt resultat blev denna orm:


Som tog fem timmar att göra!

Jonas gjorde två monster:








Igår åkte vi först ut till Cindy och Jimmy, com håller på att packa inför flytten! Jag och Jonas fick lite glas, och jag fick även två snygga DIF tröjor! När de börade bli klara så for vi ut till Kumla, där det blev sällskapsspel, Rita&Gissa. hur kul som helst! Nog för att Jonas, Jimmy och Christer vann... Men jag, Cindy och Pirjo var bäst ^^, JAPP!

Detta har alltså varit en riktigt trevlig helg enligt mig! Det har varit skönt att komma bort lite, så jag fått lite annat att tänka på. Dvs slippa tänka på all skit som finns överallt just nu!

Nu sitter jag hemma i lägenheten, ska snart hoppa ion i duschen, och sedan göra mig iordning! Jag och Jonas är nämligen bjudna ut till Jimmy och Cindy! Vi ska hugga gran, och sedan blir det mat, vin och trevligt sällskap! Tjohoo!


Jag har varit väldigt hemlig angående Maijas död, då de flesta som frågar vad som hänt varken känner Maija eller mig. Tycker det är väldigt onödigt att fråga, om man egentligen inte bryr sig, utan man bara är nyfiken. Men vissa jag känner som har frågat, och jag har berättat "varför" till, har sagt saker i stil med: "Det är inte synd om henne, hon får skylla sig själv", Detta är alltså INTE något jag behöver höra just nu! Så ni som inte har något vettigt att säga kan lika gärna låta bli att öppna truten!
Mamma snackade med magnus igår, och de måste STÅ I KÖ för begravning??!! Vadfan? Det är så jäkla sjukt! Så ingen vet liksom när bbegravningen eller någonting kommer äga rum. Inte för att detta är något man ser fram emot, men jag vet att jag kommer ångra mig om jag inte följde med.



Jaja, nu måste jag hoppa in i duschen. Börjar bli lite brådis här!

Ciao, Cassie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0