HejHej!

I lördags var det hotellet som gällde: Det började med förfest hemma hos Sara, tillsammans med Ida, Dennis, Pallma, Adam, och Sebbe. Blev en massa snack å lite barnförbjuden dricka. Sedan tog vi taxi ner på statt, och så blev det dansa för hela slanten! Träffade lite välkända ansikten som Engan, Jimmy mfl!
Vid stängningsdags mötte Jonas upp mig utanför, så gick vi hem till honom. Jag var trött, somnade nästan innan vi hann komma in...
Söndagen tillbringade jag i Jonas säng, bakis som en mumie. Men vid 15-tiden lyckade jag dra mig hemmåt, för att trycka i mig ett par alvedon, OCH SÅ VAR DAGEN RÄDDAD! Vi gick på stan i ca; 40 minuter, och kollade i alla fina skyltfönster. Sen bjöd älskot på korv med bröd ^^,
Kl.19 kollade vi på bio, Madagaskar 2, den var rolig! Synd bara att det var svenskt tal... Filmen är inte riktigt densamma utan Chris Rock och David Schwimmer. Jaja, det var väl ungefär det jag har hunnit med under helgen.

Idag har jag varit i skolan. Boxning på idrotten, jag börjat dock bli sjuk, så det var svårt att ge järnet :P Men Sara kan sina slag xD Klassrådet var som vanligt ointressant.... Svenska C började kl. 12, håller på att skriva ett CV där. Gick väl sisådär, hade nämligen glömt glasögonen hemma, så jag trodde nästan att huvudet skulle explodera. Kl. 15.30 slutade jag änntligen, och nu sitter jag här. Med ångest inför alla inlämningsuppgifter och prov jag har denna vecka...
Borde egentligen plugga istället för att sitta här. Så nu ska jag lyfta på arslet, och göra slag i saken. JAG SKA BLI PLUGGIS!

CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0