Helgen

I fredags lånade jag och Jonas morsans bil och drog till västerås för att käka pizza buffé! Det var hur gott som helst, jag fick dock inte i mig sådär överdrivet mycket... Efter att vi käkat, och var mätta och belåtna gick vi till älsklingens arbetsplats Bauhaus och kollade lite grann ^^, Det fanns massor av saker där :O När vi kollat klart åkte vi hem till Jonas föräldrar och kollade på  Idol-finalen och käkade ost och kex. Myspys! Måste bara tillägga att rätt person vann! Eller, rätt person av de två! Egentligen borde Loulou ha vunnit tycker jag =D Efter idol fortsatte vi kolla på TV och snacka lite grannn, sedan blev det sängen.

På lördagen käkade vi frukost vid 11, sedan började vi pyssla, vilket vi höll på med under några timmar. Jag gjorde ett fint hals/armband som min mor ska få i julklapp, Jonas gjorde massa piprensarfigurer som blev roliga, Pirjo gjorde smycken, och Christer skrev julrim =D
På kvällen badade vi bastu! Jag har inte gjort det sedan förra vintern, så det var hur skönt som helst! Kanske borde bygga om balkongen till bastu? Eller inte! Efter bastun blev det en bärs och jag och älsklingen spelade TP och vann en varsin gång. Jag var bäst! Efter de två spelomgångarna gick vi och lade oss.

Idag har vi inte gjort särskilt mycket... Typ tagit hand om Imra då Pirjo och Christer varit borta. Och jag har gosat med tjockiskatten Sessan, hon är mysig ^^
Efter att älsklingen skjutsat hem mig så har jag proppat i mig lite bullar av olika slag, vilket resulterade i magvärk... Men det är det värt! Mumsigt med bullar =D
Resten av kvällen ska jag nog spendera med Svenska C boken. Ska skriva ett tal som jag ska framföra imorgon med hjälp av powerpoint. Får se hur det går. Just nu har jag -0 inspiration till att skriva något överhuvudtaget  =/ Å andra sidan, om jag inte framför talet imorgon så får jag IG i svenska C, så det gäller att ligga i nu!


Tack för en trevlig helg älskling, och alla från Kumla slöjden ^^,






IMORGON ÄR DET SIMNING SOM GÄLLER =D
WOHOO!




Ciao, Cassie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0