Isracing

Jag har bara tagit det lugnt hela morgonen. Jag och farsan ska snart dra iväg och kolla på en lokal isracing tävling bara några minuter härifrån. Ig¨r bestämde jag mig för att åka hem idag istället för på måndag, så lite senare ska pappa skjutsa hem mig och katterna till Sala. Där finns det i alla fall lite mer att göra än vad det gör här!
Under gårdagen så var det enda jag gjorde att shoppa nyårskläder under 30 minuter, kom hem från Borlänge vid 4 någon gång, och efter det låg jag och kollade på tv/sov ända till kl.19... Kl.20 hände det äntligen något! Farsan insåg väl att jag hade skit tråkigt, så vi tog en sväng till puben där han bjöd på ett par öl och nån drink! Eftersom klockan var så lite, så var det inte så mycket folk heller, vilket var skönt. Vi blev väl kvar där i lite över en timme, och sedan gick vi hemåt igen. Där blev det lite dator och tv-tittande för min del!


Nu ska jag och farsan åka iväg till tävlingen!

Ciao, Cassie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0