Lucia

Vaknade kl 07.45 av att morsan kommer inskrikande och frågar när jag ska stiga upp. Min skit till väckarklocka hade inte ringt (?). Skyndar mig upp, och går sedan till skolan för att bli 10 minuter försenad. Det visar sig dock att vi hade fått slutat efter 10 minuter, vilket betyder: inga mer lektioner för min del den här dagen!
Kl. 09.20 gick jag, Ida, Sara A och Ellen till matsalen för att stoppa i oss lusse fika. De var lika givmilda som vanligt: EN PEPPARKAKA och EN FESTS! INGET KAFFE??? :O Satt å cpade oss där, för att sedan röra oss mot aulan där Luciatåget skulle vara. Kommer inte ihåg vilken tid det började, men det började ivf :P
Efter att det var slut så fick vi tråkigt, och kollade på föreställningen efter också. När det var slut gick jag hem till Jonas, där jag sitter nu! HAN SOVER :O kl är 11.30??!! Jaja^^
KL. 17 slutar morsan, och när hon kommit hem ska vi låna hennes bil för att fara till v-ås å käka pizza buffé =D Yummi! Sedan ska vi till kumla å bada bastu, å käka ost och kex och kolla på idol finalen =)

Just nu vet jag inte vad jag ska göra! Kanske kolla bdb som vanligt? Finns inte så mycket annat att göra faktiskt xD

Tuudeluu!
Cassie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0