Mjaaah ^^,

Dagen började bli bättre efter det tidigare inlägget jag skrev! Har börjat lite på mitt "nya" projektarbete. Ja, så är det! Det känns inte som om jag kommer att hinna med att göra en scrapbook, och jag kommer dessutom inte har råd! Så jag ska göra en annan sak, som är lite hemlig, så jag vill liksom inte att nån ska veta vad det är för något... BUSIGT ^^, Men jag tror i alla falll att resultatet kommer bli bra!
Jag fick med mig Jonas ner på stan för ett par timmar sedan. Gick in en sväng på Vega, och sedan till Bokia där jag skulle köpa lite hemliga projektarbetes saker :D

Alldelens strax ska jag trycka ner röven framför tv'n och njuta av ett avsnitt av Cityakuten, Huhu ^^,

CIAO, C-Style

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0