Narnia

Jag och morsan har precis kollat klart på Narnia. Jag var lite anti först, eftersom att jag inte brukar vara så mycket för när de gör nya versioner på gamla filmer. Men det visade sig att den här filmen faktiskt var helt okej! I alla fall tillräckligt okej för att jag ska kolla på den andra filmen så småningom :)

Jag gör inte så mycket just nu, sitter här och skriver! Ska väl spela nåt spel sen eller så. Jag får se! Kanske blir det att jag kollar på Wild Hogs, har ju inte sett den sedan den hade premiär i Västerås! Och det var ju ett tag sedan! Jonas är hemma hos Alex och Amanda och spelar tv-spel, tänkte kanske se filmen med honom sedan, om klockan inte bär iväg allt för mycket. Det är ju lite små trögt att kolla på typ världens roligaste film ensam :P Jaja, får se vad som sker!

Imorgon bär det av till Västerås för en liten shoppingrunda tillsammans med Jonas, Lasse och Miccis :) om tur är så har jag lite pengar kvar på mina presentkort från H&M, så nånting ska jag väl hitta på :)

Ska spela lite nu!
Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0