No school

Blev ingen skola för mig idag. Hade varken lust eller ork. Jag tog en promenad runt dammarna, för att sedan gå ner på stan och göra lite julshopping. Har äntligen hämtat ut Jonas julklapp, och den blev sååå bra! Hoppas bara han tycker det också ^^, Hihi.
Efter att jag fixat med julklappar så tänkte jag att jag skulle gå och handla, men usch. Orkade verkligen inte laga mat, så det blev pizza ist :D Träfffade på Jonsson utanför Sala Pizzerian,så han var snäll och gjorde mig sällskap ett tag =) Bara några minuter efter att han gått, så gick Sara och Ida förbi och såg mig! Jag följde med de till Waynes och kollade på medan de INTE orkade äta upp det de beställt! Haha! Blev lite babblande på det där viset som tjejer kan bäst! Trevlans!

De har förresten börjat renovera om köket nu! Så under morgonen har vi fått en köksfläkt, och en kyl+frys! Tidigare hade vi bara en kyl :O Sen under resten av veckan ska de tapetser och byta alla skåpluckor! Det blir nog susen!!

Tack och hej för mig

Ciao, Cassie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0