Puuuuh

Började dagen med bad kl11.30. Jag och Ida var dock de enda som var med från estetklassen! Fordon var ju för sig också med, så det var inte helt tomt! Jag och Ida var duktiga och simmade 20 längder xD Fan, jag hade inte simmat på nästan ett år, så det var faktiskt ganska jobbigt! För att få bra betyg på idrotten så gäller det ju att vara med på badet och göra olika saker, som ex: trampa vatten, flyta, livräddning osv. Och jag, sportnörd som jag är, siktar självklart på mvg! Så då tänkte jag att långdykning det kan ju inte vara så svårt, eftersom att när jag var liten kunde jag simma en hel längd under vattnet. Detta var ju för sig ganska länge sedan, så det gick inte lika bra idag! Jag simmade ungefär 20 meter, och mvg var 25! Jag gjorde sedan ett till försök, vilket gick ännu sämre! Så nu hade jag tänkt att kanske börja simma lite efter skolan eller nåt, så att jag kommer igång med det hela! Bra betyg med träning på köpet, kan det bli bättre?

Bortsett från idrotten så har jag bara haft en annan lektion: Svenska C. Det var idag jag framförde det där talet jag höll på att kämpa som fan med igår! Eftersom att jag blir så jäkla nervös när jag står där framme så brukar jag liksom glömma bort vad jag ska säga... Och det var inte annorlunda idag! Även fast det bara var två elever och en lärare där! Jaja, nu är i alla fall Svenska C kursen avklarad, utan ett IG! FAN VAD SKÖNT! Då behöver jag inte oroa mig för någon ig-varning den här terminen!

Nu ska jag gå och diska lite, kanske skriver mer sen!

Tuudeluu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0