Skolavslutning

Skolavslutningen var fan hemsk. Där ska man sitta och lyssna på när kören mfl sjunger, och just idag kändes det som om allting handlade om döden, ensamhet osv. Piss! Efter avslutningen följde jag med Sara och Ida och fikade på Johanssons, det blev lite kaffe och en fylld baguette. Var skönt att få nåt annat att tänka på.

Senare åkte jag och Jonas till Hedemora, eftersom att jag skulle fylla i min tattuering. Men tattueraren kunde inte göra klart alla skuggor, för min hud är så jäkla torr att den går sönder så fort nålen nuddar den =/  Inget vidare alltså!
När vi var klara i  Hedemora åkte vi hem till Sala igen. Hämtade upp morsan i Ransta, åkte sedan hem till Jonas mor och far för att mamma, Axel och Elina skulle hälsa på Imra innan julen...

När vi sedan lämnat av Jonas skjutsade mamma hem mig och Axel, så att hon och elina kunde åka iväg och köpa pizza. Så det blev pizza till middag.
under kvällen har vi även tänt ett ljus för Maija, och tänkt på henne. Tänkt på alla minnen vi haft tillsammans med henne.


Just nu sitter jag hemma i lägenheten. Mamma, Elina och Axel är också här. Varför känner jag mig ändå ensam? Ensam på hela jorden, i hela universum..... Jag har inga pengar på mobilen heller, helt ensam alltså... Funderar på att gå ut och gå eller nåt, rensa tankarna. Det känns så jäkla meningslöst att bara sitta här, och inte göra ett skit. Visst skriva i bloggen som jag gör just nu, VILKET LIV MAN HAR?!
Skit på livet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0