Snart är det jul!

Den här dagen har gått åt till att inhandla de sista julklapparna! Det var mycket folk på stan, och väääldigt långa köer til kassorna. Men efter några timmar så hade jag och syrran alla klappar i påsar och begav oss hemåt. Vi spenderade lite tid till att slå in några julklapar också. Eller jah, designa klappar som de på affärena slagit in.
Jag, Elina och Axel har dessutom klätt granen! Det är första året någonsin som vi har plastgran istället för en riktig. När vi byggt ihop den så kallade granen, så såg den förjävlig ut! Men efter att Axel fått fixat med lite julgranskulor och övrig dekoration, så blev den riktigt fin =)

Nu sitter jag och väntar på att älsklingen min ska komma. När han är här ska vi trycka i oss lite smörgåsar med julskinka, mumsigt!
Där kring kl.20 ska Ronnie och Henke komma hit, och överlämna sina katter till mig. Jag har nämligen lovat att vara kattvakt medan de firar jul i Norrland och nyår på Gran Canaria.  Så det blir en massa gooos ikväll.

Senare under kvällen åker jag och Jonas ut till Kumla, och övernattar där. Imorgon bitti ska vi fara ut till Möklinta och önska god jul till hans mormor. Sedan far vi hem hit till lägenheten, där vi ska kolla på Kalle Anka, käka julbord och dela ut julklappar.

Om det inte blir allt för mycket julstress imorgon så kanske jag skriver lite då... Om inte annat:
GOD JÄVLA JUL! <3


Jag och Imra i super poser


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0