Trötter!

Sitter hemma i lägenheten och är hur trött som helst! Jag har precis färgrat håret på mor min. Hade tänkt gå och lägga mig snart, skall dock skriva lite om min dag först!

Vaknade bredvid min älskling vid 12 - 13 tiden :O Jag brukar nästan aldrig sova så länge! Ju för sig så var vi uppe till över fyra imorse, låg och snackade i flera timmar. Jätte mysigt :) Är väldigt glad över att jag har dig Jonas!
Efter frukosten så for vi ner på stan. Jonas skulle lämna in sitt armband (som han fick av mig i julklapp) eftersom att det var för långt, och behövde förkortas. Sedan gick vi runt lite i gallerian men köpte inget förutom en varsin dricka. Det var första gången jag drack Dr.Pepper, som smakade hur gött som helst =D Så imorgon blire väl att jag köper upp ett lager av denna fantastiska dryck!

Efter att vi gjort stan osäker åkte vi och hämtade upp Lasse och Miccis, för att sedan bege oss till Willys och handla mat till våran taco middag som kommer äga rum imorgon kväll, NYÅRSAFTON! Efter matshoppingen for vi hem till mig, blev lite prat och sådant. Efter att Lasse och Miccis åkt hem, kollade jag och älsk på Wild Hogs. Haha, jag tycker den är så jäkla klockren!

Jaja, nu har ivf älsklingen åkt hem till sig, och jag sitter här. Vad ska ske härnäst? Förmodligen sova, så jag orkar vara uppe imorgon! Det är ju nyårafton då! Och "Kvällen av alla kvällar" som Lasse säger! Fyfan, imorgon är det fest! FULLT ÖS MEDVETSLÖS! Hoppas bara att man inte däckar i något dike eller dylikt innan 12-slaget :O Men jag ska nog kunna hålla mig uppe tillsammans med det goda sällskapet inklusive massa bärs, Jonas drinkar och min jäger! WOHOO!


/ Cassie

Kommentarer
Postat av: Baabie

Haha ok :)...Ja det blev ju en veldans drag. :P

2009-01-01 @ 19:35:08
URL: http://baabie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0