Vila i frid <3

Det känns inte verkligt. Jag kan på något vis inte förstå att du aldrig mer kommer komma tillbaka, att vi aldrig mer kommer få se dig.
Vi fick samtalet tidigare under kvällen, det var Magnus som ringde. Han berättade vad som hade hänt. Och att du hade avlidit på söndagen. Jag förstår inte varför du skulle vara så dum? Varför inte bara säga nej, och fortfarande vara vid liv? Faan, jag blir så jäkla förbannad. Varför finns det sådana där onödiga skitgrejjer? Varför kommer man på nya när de gamla blir olagliga? Kan folk inte bara skita i att tillverka droger? Det för bara med sig skit! Onödiga negativa sidor, det är det enda!
Jag har sett sån där skit under hela min uppväxt, både hit och dit. Det finns INGEN som kommer undan det på ett positivt sett. Hur kan man vara så jäkla dum att prova på sån skit? Totalt jäkla onödigt! Ni som tar droger, om ni inte bryr er om er själva, tänk på era nära och kära. Vilket helvete de får stå ut med! Det är liksom skitsamma om ni åker dit på en överdos eller ej, det är lika hemskt att VETA vad ens vänner eller bekanta håller på med! LÄR ER NÅT FÖR FAN!

Ja, just nu känner jag bara ilska. Ilska mot de rövhålen som skapade den här skiten!

Men jag försöker tänka positivt! Tänka på alla roliga stunder vi haft som barn och som tonåringar. Sommarstället på Gotland är värt att nämnas. Där har vi alltid haft kul! Pippihuset tex. Hur gamla var vi då? Sex? Sju? Har bilder därifrån - klarar dock inte av att titta på de än.

Maija, jag tror jag talar för alla som känner dig när jag säger:
Du kommer verkligen vara saknad!
<3

2/8 1990 - 14/12 2008





Maija och jag - 92


Maija och jag




Maija




Vila i frid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0