60 års ferre för fan!

Ojj, det fanns lite fölk som läser, (Jonas) ;P Jaja, han är allt bra gullig han.

Dagen började faktsikt väldigt sent! Ovanligt sent för mig! Men så kan det gå om man ligger framför TV'n till alldelens för tidigt om morgonen. Började göra mig i ordning vid 12-tiden. Det vill säga, duschning, sminkning, val av kläder o.s.v..... Efter att jag var klar blev det dags för schwester att göra sig i orning. Så jag passade på att ta en tur upp på stan för att köpa lite tecknings material. NU JÄVLAR SKA HÄR RITAS! Hmm. Vid 14-tiden satt jag och syrran på hennes moppeped (mitt privata fordonsord!), påväg ut till Rensbo där partajet ägde rum. Syrran skjutsade mig, och jag kan inte påstå att det kändes helt säkert. Hela tiden får jag för mig att hon ska ge igen för alla gånger jag har ramlat med henne. Men otroligt nog så höll vi oss uppe under hela vägen!

Det var lite förfest hos min yngsta faster. Kollade på lite foton från Skottland, som sedan blev lite bilar på blocket =D Fick i mig nån öl, vilket var länge sedan man drack. Mmm, riktigt ljuvligt! Sedan bar det iväg upp mot födelsedagsbarnet, Birgitta, äldsta fastern som fyllde 60 för någon vecka sedan. Där befann sig även en skara släktingar. Trevligt att träffa de flesta. Riktigt länge sedan jag träffade kusin Jimmy, som fick barn för något halv år sedan. Fyfan vilken söt unge! Ojojoj, blixt förälskad med detsamma ;D

Jag och syster hade ingen större lust att titta på medan samtliga släktingar söp sig redlöst fulla, så vid 17-tiden bar det av hem igen. UTAN ATT RAMLA!


Har precis snackat lite med Palle Pauline också, som annars aldrig är inne på msn. Rackare där. Nog för att jag hatar msn, men Palle är alltid like trevlig att växla ett par ord med! Plus att hon skickade ett väldigt "vackert" kollage med bilder på mig! Haha, det åker upp här ;D

Nu hade jag tänkt att jag skulle leta reda på någon film! Om inte annat blir det någon hyrning.



image1


Slutord:
"Var dig själv! Det finns redan så många av alla andra"

Kommentarer
Postat av: pauline

wwwiiiieeee :D:D

2008-05-12 @ 19:29:51
Postat av: pauline

WWWIIIEEEEE :D

2008-05-12 @ 19:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0