Blåljus, eller något (?)

Imorgon öppnar "HEM"-lagets utställning i blå salen i Sala Stadsbibliotek. Har ett par grejjer där, ingenting jag är överdrivet nöjd med, men vafan, man kan väl bjuda lite på sig själv någon gång? Världens fulaste tavla, ähh. skitsamma! Någon liten stackare som inte kan någonting om vare sig konst eller skateboard (som min tavla illustrerer *ovanligt*), tycker säkert att den är väldigt vacker.........

Jaja, sitter hemma hos far min i Hedemora nu. Vi ska väl ta någon sväng till Sala imorgon så att farsan får se utställningen och vad jag har för mig i skolan. Hasse och Axel kommer förmodligen också, men morsan är uppe i Luleå på begravning. Kände att jag inte orkade gå. Hon for upp i onsdags, och kommer hem på söndag. Det fanns två anledningar till att jag inte följde med:
#1. Det kändes inte "rätt" att åka upp och hälsa på halva släkten, gå på begravning idag (fredag), och sedan må skit resten av resan.
#2. Tvungen att bo hos min moster och hennes monster till familj. Fyfan, ryser bara jag tänker på det. Vilka hemska  människor. Ni tror säkert att jag överdriver, eller så tänker ni något i stil med; "nej men så hemska kan de ju inte vara". Eller JO! Ojojoj, de är ju för fan helt sjuka i huvudet. Eller, jag vet inte om de egentligen har några huvuden, för är det inte innuti det som hjärnan bör sitta i? Hmm..... Alltså, de är så hemska så att när jag åker upp dit om sommrarna, för att hälsa på de normala släktingarna, som jag tycker om, så skiter jag i att tala om för de att jag är där. Eller, jag brukar faktiskt åka dit och säga hej, dagen innan jag åker hem =) Nu vill ni veta vad som är så hemskt med dem, men det är alldelens för komplicerat att skriva här......

Tommy skulle kanske komma på begravningen. Blir intressant att höra om han gjorde det sen när jag snackar med morsan. Han sitter på nån jävla anstalt för att någon som inte tyckte om honom anmälde blablabla till polisen, så hamnade han där! En intressant berättelse!


Nu har jag avslöjat ALLDELENS för mycket om min konstiga släkt!  Så vi kan prata lite om skolan? :D HellYeah!
Nationellt prov i engelska igår! Började lite (väldigt) lätt med en läsförståelse. Denna blev sedan en hörförståelse, som var väldigt svår att faktiskt förstå! Hoppas att det gick bra i varje fall =)
Och så har vi fått tillbaka det nationella provet i matematik.... IG, någon som är förvånad? :-O Inte jag i varje fall!
Hade pluggat i 3½ timme varje veckodag i två månader. Är det värt att ens försöka då? Egentligen? Skitsamma, jag tänker fan i mig kämpa på så att jag får det där jävla G'et i mitt betyg!

Nu tänker jag på matematik, vilket innebär dåligt humör. Bäst att sluta här innan tangenbordet slås sönder! =P

Ska försöka att inte ha så långt uppbrott från skrivandet till nästa gång!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Jonas

Du kommer få G tillslut, det vet jag =) för du är DUKTIG xD Sorry att jag missade utställningen idag :( ville gå, men jag sov för länge :O va as trött!

Du får visa dina alster en annan gång :) Pusssssssar på dig min älskling!!

2008-05-17 @ 14:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0