Igår och Idag

Igår:
Igår var en riktig skit dag! En sådan där dag som man gärna sover sig förbi eller något, för att man ska slippa uppleva den! Började med att jag kom till skolan kl.09.30, och det visade sig att första lektionen var inställd, (bild). Detta betydde alltså att jag hade hål timme till kl.12.45. Under de timmarna hann jag få tre vatten ballonger på mig.
De två första fick jag på mig då jag spelade kort med några från BF07, i kafetarian INOMHUS!!! De stod och malde på med ballongerna!!! De som känner mig vet att det krävs väldigt mycket för att få mig riktigt förbannad, men när det väl händer, så blir jag så arg att jag oftast inte vet om vad jag gör under mina utbrott.... Hur som helst så fick jag två ballonger på mig: den första på låret, så byxorna blev dyngsura på framsidan. Den andra fick jag på högra sidan av bröstkorgen, vilket gjorde att även tröjan blev dyngsur.
Och jag, som redan då är riktigt jävla förbannad, ställer mig upp och skriker några ord som förmodligen inte bör nämnas i det här inlägget. Vid det här tillfället var jag alltså riktigt jäkla förbannad! Och det blev inte precis bättre av att sedan få en ballong på smalbenet när jag var påväg till matematik lektionen! Fyfan! Hela gårdagen var ett riktigt helvete!
Jag fattar dessutom inte hur de som kastar vatten, kan göra det inomhus?? Hur kan man vara så jäkla dum i huvudet? Det är helt obegripligt för mig! Visst, jag är emot att de kastar det där jäkla vattnet utomhus också! Men om de absolut känner ett sådant stort jäkla tvång att göra det, kan de väl stanna utomhus, och låta de som inte vill ha vatten på sig vara ifred? Vilket man borde kunna vara inomhus. Men nejnej.... På KSK får man kasta vatten vart man vill! Det är i varje fall vad det verkar som. Skulle nu lärarna och rektorerna vara emot det, så kan de väl göra något åt det. Det är inte precis som att det hjälper att fula rektorn med rött skägg säger åt de att hälla ut vattnet de har i papperskorgarna. Det är ju bara för de jäkla rövhålen att gå in och hämta nytt. Jätte svårt? verkligen!
Jag tror dessutom inte att Amalia någonsin har hört någon svära så mycket som jag svor igår =D

Aja, nu ska jag sluta klaga på de dumma rövhålen som går i klasserna över mig =)

Idag:

Följde med morsan till Ransta skola där hon arbeter. De hade nämligen djurens dag, och morsan ville ta med sig min spindel dit. Så anledningen till att jag följde med var att jag inte vågade lämna lilla spindels tillsammans med henne. För då är det nämligen väldigt stor chans att husdjuret inte följer med tillbaka sedan!
Ahh, jag tillbringade alltså hela förmiddagen på Ransta skola, och när morsan slutade kl.13.30 åkte vi in till stan, och jag gick på min sista svenska lektion någonsin!
Slutade kring 15.30, och gick då till Jonas. Lånade ett par shorts av honom, och sedan gick vi till esplanadens hsjukgymnastik. Jonas gymmade och jag fick äntligen ett svar på varför jag har så jäkla ont i mitt högra knä! Kommer inte ihåg vad det var förrnå, men fick lite övningar som jag ska göra varje dag sex veckor framåt.
Gick efter det hem till Jonas och bytte om, och sedan bar det av ner till Liljas för att köpa en pommes tallrik + vänta på bussen. Jag hann dock inte käka upp allt innan bussen kom, men då var det tur att chauffören var han, som enligt mig, liknar Peter Stormare. För han är trevlig! Först fick jag inte ta med mina stripps på bussen, men sedan ångrade han sig och sa att jag fick ta med dem, så länge jag satt längst fram och inte åt något på hela resan. Men sen såg han att det bara var pommes och ingen sås eller liknande. . . Så då var det bara för mig att hugga in, för han tyckte att jag såg så hungrig ut =D
Ahh, han är trevlig han! Min favorit chaffis på VL, om man nu ska ha sådana? Haha! Aja.. Han är i varje fall alltid lika glad och trevlig! Då blir det liksom roligare för passagerarna att åka med också. I varje fall enligt mig! Aja, nu ska jag surfa vidare över nätet!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: amalia

Haha :P Bra att du inte stänger din ilska inom dig iaf ;)

2008-05-29 @ 13:50:17
URL: http://amaliadenfarliga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0