Mc-tur

Igår kväll kollade jag och farsan på "dansar med vargar", och både han och jag är otroligt facinerade av indianer och alla dess kulturer. Så idag tog vi hans nya touring hojj (bmw r 1000 rt), och åkte iväg till indianmuseet i Långshyttan. Jag har inte varit in där sedan de bytte lokal, vilket var en välldans massa år sedan! De får ju in nya saker näst intill hela tiden, så det blir aldrig tråkigt att strösa runt där!
Ja, efter det har jag inte gjort så mycket.... Gick till Ica med syrran för att köpa sorbét och glass, sedan satte vi oss utanför lägenheten och käkade.... Jag lyckades få i mig ett paket sorbét, och syrran fick i sig ett halvt paket glass! Vid 18-tiden for hon hem till Niklas, så då blev jag kvar själv. Har sedan dess stoppat i mig massvis utav chips, dipp, och dricka! Ibland är det skönt att jag har så bra ämnesomsättning, så det ända som borde ta skada är mina tänder. Men enligt tandläkaren är de jätte fina =D HA-HA! GODIS ÄR GOTT!

Nu ska jag gå och sova! Ska ju hem och provåka på min waveboard som anlände från USA i fredags ;) Waveboard är alltså som en blandning mellan surfing, snow- & Skateboard bräda! Det blir trevlig! Och förmodligen massvis med nya blåmärken!
image11

Och så saknar jag förstås Jonas :-O Som vanligt (A)

But now it's time to go to sleep!
See ya!

Lalalalaaaaa/ Cassie

Kommentarer
Postat av: Jonas

God natt Älskling

2008-06-01 @ 04:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0