Trasiga knän!

För ett par veckor sedan fick jag tid för röntgen på mitt högra knä. Men detta visade inget, så nu har de äntligen skrivit en remiss till sjukgymnasten. Så det är bara att hålla tummarna för att de ska komma på vad det är för fel! Smärtan har dessutom blivit värre, och jag har börjat få ont även i viloläge. Vilket är någorlunda jobbigt!

Efter skolan har jag bara räknat matematik. Massvis med matematik. Det är ju nationellt på torsdag !Ajajaja! J
ust ja, jag hann även kolla runt lite på junkyard.se tidigare. De har fått in väldigt mycket nyheter nu! Så jag råkade beställa lite grejjer för lite för mycket pengar. En vit plånbok från WESC, en ny skate väska från e´s och lite nya strumpor.... Skit samma, det är sånt jag behöver så det är nog värt pengarna jag lägger ner på det.



Ska gå och sova nu!
Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Jonas

Ja natti natti :)

2008-05-07 @ 00:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0