Blää

Sitter hemma hos älsklingen min. Gick nyligen upp, så vi sitter och käkar frukost nu. Orkade verkligen inte gå på naturkunskapsskiten imorse. Skulle ju ändå börja med nåt nytt, och vi har prov på det gamla nästa fredag... Aja, snart ska jag ivf cykla iväg till skolan och hämta lite papper och böcker. Har nämligen lite uppgifter jag skulle behöva göra klart! Sen ska jag ta 14-bussen ut till Delbo, för att hämta lite grejjer jag inte fått med mig från mitt gamla rum. Bla. en hel höööög med olika serie tidningar, men man får vara töntig ^^, Katten Gustaf äger!
Sen ska ivf Hasse skjutsa in mig till stan, så ska jag vara barnvakt till bror min tills morsan kommer hem.
Kl.19 spelar Tommy Nilsson i Missionskyrkan, JAG SKA DIT :D Hihi... Efter framträdandet ska jag, morsan och Pirjo ut och ta en varsin öl :)
Tralala...
CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0