Länge sedan

Ojjdå, det var visst ett tag sedan jag skrev här! Ska försöka uppdatera lite oftare framöver!
Det känns ganska meningslöst att skriva om allt jag varit med om de senaste månaderna, så jag skiter i det!

Idag är tredje dagen jag är hemma från skolan den här veckan. Har fått 14 olika biverkningar av en medicin jag äter, och jag kan inte påstå att jag trivs med bl.a trötthet, aptitlöshet och muskelsmärtor....
Idag har jag ändå lyckats ta mig ner på stan med älsklingen min, och kollat runt efter julklappar. Vi hittade en till mamma, som hon nog blir glad över! Efter att jag och Jonas skiljts åt, så gick jag iväg och kollade ut en julklpp till honom. Hade redan tänkt ut vad jag skulle köpa, så det tog inte särskillt lång tid innan jag bestämt mig för vad det skulle bli. Så nu är både mammas och Jonas julklappar klara. Jonas klapp skulle vara klar till nästa vecka, så då ska jag ner på stan och hämta ut det =)





Fin bild på mig från
 skansen i början
av november
*not* =D



CIAO,
Cassie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0