Tommy Nilsson

I fredags var den efterlängtade julkonserten med KSK's kör och Tommy Nilsson. Ojj vad bra de var, allihopa!! Jag är ju lite Tommy Nilsson freak sådär, och det var första gången jag såg honom sjunga på en konsert. Såg ju för sig musikalen sound of music för snart ett år sen, då han spelade Von Trapp, men det var inte riktigt samma sak som det här. Jag skiter som vanligt i att folk tycker att jag har jätte dålig musiksmak. Men enligt mig är det de som säger att Tommy Nilsson inte kan sjunga, som har dålig musiksmak!
Vid konsertens slut, fick jag ett par skivor m.m. signerat. Och så avslutade jag med att låta morsan fotografera! Efter detta lilla äventyr gick jag, mamma, Pirjo, Sara, Annette och Annettes kompis till hotellet och tog ett par öl. Det var trevligt!

Enligt mig var detta en riktigt lyckad kväll!


 
BILDBEVIS :D
(Jag kan le med tandköttet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0