Sista lovdagen

I mitt senaste inlägg så skrev jag att jag och Jonas skulle gå på bio:
KENNY BEGINS


Precis som serien, så var den riktigt rolig =D



Det enda som hänt bortsett från biobesöket är väl påskmiddag hemma hos Jonas mor & far + Cindy, Jimmy och Jonas mormor...
Och nu idag, på min SISTA påsklovsdag genom tiderna har jag varit hemma och haft bajs tråkigt.... Spelat 100000 olika spel och suttit på MSN, (som är bland det tråkigaste som finns). Var ju för sig upp till Janne och käkade middag, vilket var trevligt. Övninskörde även under någon timme, vilket var kul det med,
Kl 21 ska jag kolla på nån Van Veteeren film på TV4. Sen sova och ha ångest under hela skoldagen imorgon....... Skolan är bajs. Och om det finns folk där ute som behöver en anställd, TILL VAD FAN SOM HELST... Spola bajs för ragnsells, skjuta grisar, suga snopp för pengar. Hör av er. Jag är desperat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0