Tråkig skoldag!

Gick upp tiiidigt idag eftersom att det var ett möte ang. mordhoten på skolan kl 08.30.  Efter mötet vare bara att traska hemåt och stoppa i sig lite frukost och skriva lite på projektarbetes-rapporten. Kl 10.30 började min idrott, som jag inte är på eftersom att jag börjar bli förkyld + har ont i knät! Så jaaaa.... varför är jag då här?
JO! Det är ju en så kallad "trygghetsvecka" på våran skola. Det vill säga att det kommer ett antal olika föreläsare några gånger i veckan som vi MÅSTE lyssna på, om vi vill ha närvaro. Så jaaaaaa, jag vill ha närvaro! Föreläsningen jag ska på börjar 11.30 ELLER 11.45. Minns inte riktigt när faktiskt ^^,

Förresten så ska jag SOLA idag! Måste ju ha liiiite färg till balen ;)

(Lägg märke till att jag använder väldigt mååååånga och STORA bokstäver idag, men det är bara för att jag är så himla cool ;D )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0