Då sitter man här igen!

Jag ska vara hundvakt åt en liten blandras tik (japansk- & tysk spets) från torsdag till fredag. Så hennes matte var hit med henne en snabbis idag, så jag tog med mig Pauline och den lilla vovven på en prommis runt dammarna. I början var hon lite motsträvig, men det gick över ganska snabbt :) Så jag ser fram emot att ta hand om den lilla hårbollen!
Efter promenaden runt dammarna lämnade jag tillbaka lilla Doris, så att jag och Pauline kunde gå på en längre promenad. Gick spåret runt gamla vattentornet, vidare mot KSK, och sedan ner på stan, för att sedan traska hem igen. Det kändes riktigt skönt att få röra sig lite!

Nu sitter jag på FaceBook och spelar Mafia Wars. Jäkla Daniel! Det var han som fick mig att börja spela, och nu kan jag inte sluta!!!

Imorgon är det körkorts-teori som gäller! Jag och Söderfläng har bokat datorer. Så det känns bra som fan att få nåt gjort!


Ciao,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0