FestCassie

Min lördagskväll slutade inte riktigt som jag hade tänkt mig... Blev lite "för" rund under fötterna, och ramlade och gjorde illa handen. Trodde jag hade brutit den, så jag drog hem innan vi hunnit kommit ut på krogen. Så igår, (söndag) spenderade jag ett par timmar på akuten i v-ås. Som tur var så är handen inte bruten, men har fått mig en rejäl stukning! Så nu blir det lugna puckar tills handen har läkt ;)

Här kommer lite bilder:




Jätte nykter var jag =)





Syrran har gjort slut med sin pojkvän/sambo, så just nu håller vi på att hjälpa henne att flytta. Fyfan vad trångt det kommer bli i våran lilla lägenhet... Hoppas att jag får jobb snart, så jag kan skaffa egen lägenhet. Kan även nämna att det är ganska tungt att bära med en stukad hand! Som tur är så har hon bara kläder + två kattungar. Hade varit riktigt illa om hon skulle ha haft en massa möbler och skit också!
Så nu har vi två små söta kissemissar som springer runt och busar i lägenheten. Mysigt värre =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0