Happy Hour

Igår var jag på Happy Hour tillsammans med Ida, Obbe och Obbes kompis. Vi tog några öl och snackade lite skit. De drog dock ganska tidigt då Obbe skulle jobba idag. Jag träffade lite andra bekanta ansikten, bl.a Zanna och henns nya pojkvän Timmy. Hade trevligt som fan tillsammans med dem =) Senare träffa jag även på Nicklas, Hawal, Camilla och Lina. Så det blev bara bättre och bättre!
Under tiden inne på hotellet ringde även min syster, ganska packad.... Så jag och Nicklas gjorde henne sällskap hem, och gick sedan tillbaka till hotellet. När de stängde kl.02 hade jag sådan tur att jag fick skjuts hem av Hawal! Tusen tack för det!

Nej nu ska jag börja göra mig iordning :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0