Helgen

Det var estet partaj i fredags. Jag var dock för bakis från krogen rundan i torsdags, så för mig blev det alkoholfritt under kvällen! Jaja, jag hade i alla fall en riktigt trevlig kväll med de gamla klasskamraterna!

I lördags var det dags igen: Grillfest hemma hos Obbe! Lyckades få i mig ½kg kött, gott som fan! Tog det lugnt och drack lite pilsner. Senare under kvällen for vi till Norrmanska, där det fanns mycket trevligt folk. Ida och Obbe gick hem vid midnatt, medan jag fastnade i en diskussion med Jens! Han var och tiggde kapsyler till en tävling hans dotters klass är med i, (Flest kapsyler vinner 50,000). Han gjorde i alla fall mig sällskap genom parken,så jag slapp cykla själv. Tack för det =)

Idag var det 8-års kalas som gällde!! Brorsan fyllde, och firandet hölls i Salas bowlinghall. Jävlar vad kidsen körde på ;) Fullt ös under en timme! Efter bowlingen blev det tårta och saft, (kaffe för oss stora människor). Alltid kul med kalas!

Resten av dagen har jag tagit det lugnt med lite promenader och minigolf-spelande med Axel, alltid mysigt att umgås med brorsan =)

Imorgon är det månsan som gäller ;D Tjohooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0