Helgens Händelser

Fredag
När Axel hade kommit hem från skolan tog vi cyklarna och begav oss mot Sala mässan. Där gick vi runt och kollade in  allt möjligt. Jag och Axel delade på en langos. Det var första gången han åt det, och sa efter varje tugga "Mmm, vad gott!" Så man kan väl säga att Axel har en ny favoritmat nu ;)
Kl 15 kom Nina och Tom med tåget, så vi mötte upp dem och sedan gick vi tillbaka till mässan där syrran hade påbörjat sitt arbetspass. Så det blev till att störa henne lite under arbetet osv. Senare på kvällen åt vi tacos och drack lite pilsner. Efter maten gick vi hem till Richard, och sedan bar det av till norrmanska, där vi träffade på Timmy och Tracy. Blev en ganska tidig kväll, och trevlig!







Lördag
Jag, Nina och Tom tog en sväng ner på stan. Tom hittade lite nya kläder, och Nina en parfym. Sedan gick jag och Nina till mässan och kollade runt än en gång. De hade lite framträdande och skit, vilket var trevligt.
Drog sedan hem för att baka pizza, vilken blev riktigt god! Efter att Nina och Tom hade åkt hem med 19-tåget, mötte jag upp Sara Schön, sedan mötte vi upp Ida och co! Vi begav oss hem till herr Juhlin där det var fest för hela slanten! Hade riktigt trevligt, och träffade både nya och gamla vänner. Hela gänget bagav sig sedan till hotellet där det var fullt med folk! Träffade på lite kända ansikten, och fick en öl av både den ena och den andra. Grymt nöjd :D
Efter hotellet gjorde jag sällskap med Sara och Manne. Väl hemma var det kudden som gällde.



Söndag
Ja, jag var faktiskt på mässan idag också! Har man fribiljetter så har man. Klart som fan man ska använda dem ;D Tänkte att Axel skulle lära sig att det finns annan musik än Alexander Ryback, (stavning?), så jag fick med mig honom att titta på EMD. Pinsamt jag vet, men han tycker inte om min musiksmak! Hur som helst så gjorde jag misstaget att låta honom sitta på mina axlar, så de mår inte så jätte bra just nu. Har fått ont i princip överallt. Både nacken och ryggen är ganska trasiga just nu!

Bortsett från mässbesöket har jag inte gjort så mycket idag. Kom nyligen in från en långpromenad. Och självklart så träffar jag på "han den där". Ahh, Ida vet vem jag menar! Han var i alla fall trevlig och pratglad, så det flöt på ganska bra :)

Nu ska jag ta något att käka, sedan är det nog nanna kudden som gäller!



Kommentarer
Postat av: IDAAAAA

hahaha! ja JAG VET :D

2009-08-31 @ 10:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0