Sjuker

Det blev ingen morgonpromenad för mig imorse. Vaknade kl 04.30 av att jag inte kunde andas. Luftfstrupen är uppsvälld, och smärtan går ända ner till bröstet. Obehagligt som fan! Kan varken äta eller dricka... Aja, lyckades ta mig ner på Nisses för att plugga lite i alla fall. Det börjar gå bättre och bättre med teorin. Ska på en lektion idag kl. 16 också. Hoppas att halsen känns bättre då, så att jag åtminstonde kan prata utan att få kramp.
Det skulle vara ännu bättre om jag kan somna liggande ikväll. Just nu måste jag stå/sitta för att kunna andas över huvudtaget! Jobbigt =/ Fattar dessutom inte vad det kan bero på! Har aldrig känt just den här smärtan förut. Det brukar alltid vara halsmandlarna som är uppsvällda. Konstigt...

Jaja, ska surfa vidare över internets vågor nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0