Tar det lugnt

Det gick faktiskt riktigt bra med teorin idag! Jag tror inte att jag har så mycket kvar i alla fall, så det är väl i princip pengar till körlektioner + halkan som fattas. Hur som helst, så fick jag 62/70 poäng idag, (63 är godkänt). Så förhoppningsvis har jag klarat repetitionen imorgon! Okej, Jens kom och hjälpte mig ganska mycket också. Jag blandar ju ihop allt det där med reaktionstid, reaktionssträck, bromssträcka m.m. hela tiden. Men NU fattar jag! Tänker dock inte tala om hur många gånger han fick förklara om den där skiten. Jag är segis i hjärnan :)

För övrigt så kom jag in från en lång promenad ganska nyligen. Idag är det faktiskt riktigt skönt ute! Sol+blåst. Perfekt promenad väder! Var in på expert en snabbis och fixade nytt batteri till telefonen. Om ett tag tänkte jag möte upp syrran vid ksk, så gör vi sällskap hem sen!

Förresten så kan jag vara gladis och små le lite för mig själv ^^

Vad ska jag hitta på senare då? :O

Kommentarer
Postat av: IDA

Jag vet varför du kan småle lite grann din bajsfitta :D

2009-08-31 @ 17:03:31
Postat av: Cassie

Hahaha, gör du Ida? ;) Jaah, det gör du ^^

2009-08-31 @ 17:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0