Torsdag

Har precis kommit in från en väldigt härlig morgonpromenad, och sitter nu med en kopp kaffe i handen. Ska snart börja bege mig mot Nisses där jag ska plugga teori i två timmar =)
Kl 11 ska jag följa med Sara Schön och kolla på en lägenhet. Efter det är det städning av lägenheten som gäller! Kring kl 13 kommer Ida och hämtar upp mig och sedan ska vi åka till Västerås. Ida har fått sin lön idag, så jag antar att hon kommer shoppa loss ;) Själv har jag dock inga pengar, så för mig blir det fönster shoppning! Blir självklart till att ta en sväng förbi McDonalds för en hamburgare ;)

Men nu ska jag fixa mig iordning lite!


Kommentarer
Postat av: Sara

Ja men visst kan vi göra det , på måndag ska jag ha halkan så efter det så har jagingen skola så då kan vi gå om det finns tider då, och sen slutar jag tidigt , tisdag också :P

2009-08-28 @ 17:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0