Skäms

Fy på mig, nu har jag varit riktigt dålig på att uppdatera.
Det som hänt:
Är arbetslös igen. Eftersom cafeét är så pass nyöppnat har P-O inte råd att anställa mig. Så just nu går jag på timme, väldigt få timmar! Blir bara några timmar i månaden, självklart bättre än ingenting. Men ett heltidsjobb skulle vara väldigt skönt!

Killen jag dejtade gick det inte heller särskillt bra med. Efter bara någon vecka sa han orden "Jag älskar dig", vilket skrämde bort mig på en gång. Missförstå mig inte, den här killen är hur underbar som helst. Men han ville betydligt mycket mer än mig. Han ville "ha allt", vilket jag inte är redo för ännu. Vadfan, jag är bara 19 år, och jag kan inte lova något jag inte vet om jag kan hålla. Speciellt inte att det kommer hålla för evigt, eller att jag kommer vilja ha barn inom det närmsta året. Så det blev tack och hej med det.

Istället har jag börjat få känslor för en annan, som jag verkligen inte borde ha känslor för av en mängd olika anledningar. Vi har träffats ganska länge, men som sagt, så skulle ett förhållande aldrig fungera. Jobbigt när man känner att man verkligen skulle kunna hänga ihop med honom länge. Det suger ännu mer när jag vet att jag alltid har kul med honom, och han verkligen får mig att må bra. Men livet kan inte alltid vara lätt, tyvär.
Känner på mig att Ida kanske sitter och fnittrar när hon läser detta? :-D Hon är nämligen en av de få som känner till det här.

Det bästa som hänt är nog att jag bokat teori och uppkörning. Så snart får ni se upp på vägarna, för då är "övningskör" skylten bortplockad!

Eftersom att jag nu är så gott som arbetslös kanske jag kan uppdatera bloggen lite oftare. Ska försöka ta lite bilder också, så inläggen blir lite roligare att läsa :-)

Nu ska jag göra iordning lite mellanmål till lillkillen!
Ciao

Kommentarer
Postat av: IDA

fnissssfniss xD

2009-12-17 @ 21:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0