fredag+lördag+söndag

I fredags kväll gick jag, Jonas, Elina, Lars och Miccis till täljstenen där det var några lokala band som spelade. De två första var riktigt usla, men det tredje, Royal Company var bra! Det som är sämst med att gå på lokala spelningar är att ljudet brukar vara så jäkla dåligt. Det enda man hörde på alla tre spelningarna var trummorna, och några gitarrsolon. DÅLIGT LJUD med  andra ord.
Kvällen fortsatte med att jag och Jonas gick hem till Idas pojkvän Obbe. Tog några öl där och spelade guitar hero, world tour. Fett kul =D Efter detta besöket gick vi till liljas och tog en hamburgare, sedan bar det var hem till Jonas för att sussa på kudden!

Igår, lördag, satt jag hemma i lägenheten och kollade på film, käkade chips/choklad och tog någon/några whiskey. Vid 00-tiden började jag tröttna på ensamheten, och tog då cykeln till bryggeriet där Fredrik bor. Tog någon öl där. Men efter ca:40 minuter skulle alla börja traska hemåt. Jag gick då hem till Jonas kompis Jesper. De satt och spelade Halo 3, så jag satt där och kollade på i några timmar. Somnade kring 03.40, och vaknade sedan vi kl 4 då vi skulle gå. Jag och Jonas gick hem till honom, och jag somnade bara några minuter efter att vi kommit innanför dörren. Trött och full!

Det enda jag har gjort idag är att övningsköra med morsan. Det var första gången jag körde någonting sedan innan lovet. Har tidigare nästan bara kört med Nisses bilar, vilka är en aning annorlunda är "normala" bilar. Men det gick ändå bra med morsan bil. Vi ska ut senare ikväll och köra lite också. Hade väl tänkt fokusera på rondeller och rödljus då =)

Nu ska jag hjälpa till med maten!
Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0