Hallå där!

Jaaa, lördag kvällens händelser känns inte särskilt trevliga att nämna här. Så jag struntar helt enkelt i det! Kan dock nämna att det inte slutade lika bra som jag hade hoppats att det skulle göra!

Idag, tisdag, började med ett möte hos rektorn, för jag hade varit sååå dum, ajja bajja på mig :O Nejdå, men jag har viljat hoppa av företagsekonomin sedan första lektionen, men har inte haft möjlighet till att träffa henne (rektorn) tidigare. Så nu har jag ÄNTLIGEN hoppat av den bajslektionen och ska på måndag börja läsa webdesign med mp07, vilka nästan bara består av killar... Inte vilka killar som helst, utan sådana där jobbiga rackare som bara skriker och härjar hela tiden... Blää! Jaja, Jag kan ju säga att det lilla som jag träffat Anders Åslund så verkar han mycket bättre än Ove Pilström. Visst Pilström är säkert jätte bra enligt vissa... Jag tål helt enkelt inte hans sätt att prata med elever. Detta har jag säkert tagit upp tidigare i bloggen, så det känns onödigt att gå in på det igen! Hur som helst så ser jag fram emot min första webdesign lektion nästa måndag!
Efter mötet med rektorn hade jag och naturkunskaps Bosse bestämt att jag skulle göra provet som jag missade förra terminen. Det gick inte så bra! Ett IG, men jag förstod det :P Det är faktiskt ganska svårt att plugga in något som man inte förstår ett skit av! Jaja, omprov om några veckor!
Efter provet hade vi naturkunskaps lektionen, och efter det var det The End för dagen. Inte för mig dock.... Utan där väntade ytterligare ett möte med THE KURATOR. Men det gick bra. Hon är faktiskt riktigt rolig! Vi pratar inte bara om det som det är meningen att vi ska prata om. Utan det blir en hel del annat.... Framtidsplaner: Vad jag vill göra efter skolan, jobba med, familj osv. Så hon är verkligen en person där snacket bara flyter på. Vilket jag inte är särskilt van vid!

Imorgon har jag bild och formgivning hela dagen.. Ska fortsätta med min hemska blommpinne stad! Hade även tänkt göra om en graffiti skiss till en olja målning... Får de hur det går med det!

Imorgon har jag och Jonas Ponas Honey Bunny Mikael Kaasalainen 13 månader tillsammans <3 Grattis till oss! =D

Cassie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0