Helg, Helg, Helg

Åhh, vad skönt det  har varit med helgens ledighet!!! Jag har umgåtts med min Honey Bunny hela helgen! Vi har haft det super mysigt :)
Igår for vi ner till Åkrahallen och köpte hamburgare, bröd och pommes. Sedan tillagade vi det hela, och tröck i oss tre hamburgare var =D Tro't eller ej, men det blev mycket godare än McDonken! Efter att vi ätit oss smällfeta på hamburgertallrik så kollade på film, JAG BESTÄMDE! Så det blev barntillåtet: Nanny McPhee! Men det var faktiskt bra, tycker jag. Kl.21.35 började en av världens bästa filmer, *trumvirvel* BRAVEHEART! Till det åt vi massvis med chips, dipp och drack dricka. Så vi blev ännu fetare. I alla fall, hur som helst, tralala, så hade vi en koooosii kväll tillsammans =)

Idag har vi bara tagit det lugnt. Kan nämnas att jag, för en gång skull, försökte vara lite romantisk... JAG, Cassandra, gjorde frukost på sängen till Jonas! Gott vet jag inte om det var, men han åt det i alla fall! Resten av dagen tog vi det lugnt, kollade på take the lead med Antonio Banderas. Den var bra den!

Nu tänkte jag ge er ett litet tips också! Ni vet de där så kallade "rören" som sitter högst upp i ugnen, där värmen kommer ifrån eller något? I alla fall, RÖR INTE DEM! Inte ens i en halv sekund.... De är VARMA! Om ni av någon underlig, konstig, cp anledning skulle vilja veta hur grillad människa luktar. Sniffa lite på min brännskadade hand :) Sådärja!
Nu ska jag göra någonting helt annat, lite mer menislöst....

...Kolla på tv

Take care, bye bye

Kommentarer
Postat av: Jonas

Mysmys helg! :D <3 LOve you honey!

2009-02-09 @ 13:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0