Huvudvärk

Jag kan ju börja med att nämna att psykologiprovet inte gick så dåligt som jag trodde. Lyckades faktiskt klämma till ett G!

I fredags åkte jag och Jonas till Hedemora. Så under helgen har vi umgåtts med min far, syster och kära kusin Nina. I lördags tog vi en liten scooterutflykt upp på berget för att grilla. Det var jätte trevligt! På alla hjärtans dag satt jag och Jonas hemma i farsans lägenhet och hade myskväll tillsammans med dricka och chips. GottGott!!
I söndags åkte vi hem till Sala igen. Farsan släppte av Jonas hemma hos honom, och sedan mig hemma vid lägenheten. Jag följde då med min mor ut till Delbo då hon skulle lämna Axel. Det var inget vidare bra besök om man säger så. *Skrik, Skrik och Skrik* ungefär så kul var det.
Idag har jag stannat hemma från skolan då jag haft en fördjävlig huvudvärk, som pågått i ca48 timmar/sträck. Vilket betyder att jag inte sov ett piss natten till idag. Jaja, morsan ville att jag skulle gå till skolsyster imorgon, så att hon kanske kan skriva ut en remiss. För min mor har en tendens att tro det värsta när det händer något!

Nu ska jag fortsätta äta min kebabgryta, sedan kanske jag ska kolla på Disneys nya animerade film, Bolt! Den verkar skit kul =D

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0