Måndag!

Idag har jag bara haft en lektion: WEBBDESIGN! Det verkar inte som att någon som läser det tycker att det är det minsta roligt :O Men jag, som är lite annorlunda tycker att det verkar hur kul som helst! De andra som jag har lektionen tillsammans med började i början av terminen. Dvs nästan två månader sedan, och även fast de har haft betydligt många fler lektioner än vad jag har haft, så ligger jag före några av de :O Detta kan ju faktiskt vero på två olika saker:
Antingen så är de väääldigt slöa/kan ingenting, eller så kanske.... Jag faktiskt förstår mig på det här? :O =D Jag hoppas det i alla fall!

Nu ska jag dra till pulkabacken med brorsan och Jonas, för vi ska åka pulka =D (NÄHÄ? I PULKABACKEN?)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0