Mittwoch

Lägg märke till den tyska rubriken! Inte för att det har något med blogginläggets innehåll att göra, men ändå ^^,

Idag, (som jag skrev i förra inlägget), så har jag haft bild heeela dagen! Helt OK!
Efter att jag hade slutat gick jag, Ida och Sara ner på stan för att fika! De två små rackarna tröck i sig en varsin bit daim-tårta, medan jag nöjde mig med en kopp kaffe. Blev lite snack sådär på tjejers vis. Trevligt alltså! Efter detta gick vi runt och kikade i Salas extremt stora (lägg märke till det sarkastiska i texten), galleria! Blablabla osv. Sedan begav jag mig hemåt, och nu sitter jag vid datorn, för ovanlighetens skull, (än en gång sarkasm i texten)

Så fort min mor har kommit hem ska vi iväg till hennes bööööyfriend och käka middag! Blir nog trevligt det =)

Kanske skriver lite senare....

Btw så ska jag och Ida bli Wigggggaahh! Så:
Peace ladies, YO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0