Orkar inte...

...Skriva någon överdrivet långt och invecklat inlägg idag. Det här är vad jag haft för mig:

Psykologiprov, (Gick åt helvete)
Högskolemässa i v-ås, (Sög åsnepenis)
Käka Hot Chipotle på Max tillsammans med Jonas, (Gott och absolut höjdpunkten på dagen)!
Var med Jonas på hans jobb, (roligt faktiskt =D)
Åkte hem till Jonas mor och far, (trevligt som vanligt)
Jonas skjutsade hem mig och nu sitter jag här och har tråkigast av alla på hela jordklotet, (suger kospene)!

Dessutom går det inte att göra en så kallad FITTIGCP Punktlista på det här blogghelvetet!! Tänkten göra inlägget i punkter, men det blir EN förbannad FITTIGCP Punkt på hela sidan. BAJS!

Ska jag än en gång nämna att jag HATAR datorer! Har fan lust att sätta mig och skita på denna just nu!


Kommentarer
Postat av: Baabie

Det gick ju bra på provet iaf :)

2009-02-17 @ 10:05:43
URL: http://baabie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0