SÅDÄRJA SADE MUMINTROLLET...

Och doppade svansen i lilla My..
Nerå!
Men nu är jag i alla fall hemma, och är sådär övertrött som jag brukar bli =D GODDAGENS? Middagen var väldigt god! Och Jannes barn (känns konstigt att säga barn då hans son är 14, och hans dotter är lika gammal som mig) verkar trevliga! Men nu hade jag faktiskt inte, för en gångs skull, tänkt skriva om vad jag har haft för mig, vad folk har sagt/gjort/tänkt osv... Jag tänkte tala om för er: VARFÖR JAG SKRIVER BLOGG! Wohoo! "How interesting my dear?", "Oh no!"
Nerå men hur som helst så är det såhär:
Jag skriver inte blogg för att bli känd, tjäna pengar på den osv... Jag bryr mig ärligt talat inte ens om hur många som läser det här! Självklart är det kul när det någon dag är några flera som läst, än dagen innan. Men för att komma till saken! Jag skriver den här så kallade smörjan för att när jag är arg: få ut mina känslor! När jag är glad: dela med mig av upplevelser. Jaaa ni fattar? Okejdå, jag kan väl erkänna att det är ganska roligt också =)
Jag vet att många tycker att det är tråkigt när man bara skriver om vardagliga saker, men vad annars ska jag skriva om? Modet jag aldrig följer? Alla 100-tals (okej kanske inte så många), filmer jag ser varje vecka? Den där coola premiären i USA jag var på igår? Okej, jag har aldrig varit på premiär, MEN ÄNDÅ =D Ni fattar, fortfarande?
Man kan nog säga att jag lever ett ganska så normalt svensson-liv? En ganska hopplös uppväxt (beroende på vilken vinkel man ser den från), Går i skolan som vilken normal svensk unge som helst. Har skilda föräldrar, (x2 kan man nästan säga i mitt fall). Har en pojkvän, och till och med några kompsar :O Hatar skolan. Tar mig aldrig tid att gå på körskolans teorilektioner.... Listan kan göras OÄNDLIG! Jag är helt enkelt en helt vanlig (okej, kanske inte helt "vanlig") människa. MEN VEM ÄR DET? =D Jag får lite crazy ryck då och då, som nu tex! Helt normalt för en normal människa?

Jaja, nu börjar det här inlägget spåra ur lite, och bli allt för tråkigt och svårläst!
Men nu kanske ni förstår, mina ca 6 läsare, varför jag skriver? FÖR MIN EGEN SKULL =D

Tuudeluu, take care and sleep tight!

Som avslutning kan jag även nämna att jag under gårdagen kom på en himla smart och barnslig grej.
Ja ni vet råttbajs? Alltså en råttas avföring, om jag nu absolut måste förklara det. Om man är en hejare på särskrivning så skulle det alltså kunna bli rått bajs! Haha. Jag är lite rolig? =D Jonas tycker i alla fall det =D

Tack och hej från mig, 18-åring i kiss och bajs åldern

Kommentarer
Postat av: Baabie

Hahaha jaa :).. Den låten är fin ^^

2009-02-05 @ 20:48:34
URL: http://baabie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0