STÄDTANT!

Igår åkte jag, Axel, Elina och mamma till pulkabacken här i stan för att röjja satan! KUL VAR DET! Efter besöket for vi hemåt och drack varm choklad med vispad grädde, Yummi! Senare under dagen tog jag och mamma en övningskörnings tur. Och jag måste säga att jag nästan är lite stolt över mig själv för att det gick så jädrans bra! =D Nu känns inte körkortet lika långt borta som det gjordef ör några månader sedan!

Jag började dagen med att skruva ihop min nyinköpta DVD-hylla! Att skruva ihop den var inga problem, men att sedan fästa den i min bokhylla var liiiiite krångligare... Men efter lite borrande och lite skruvande så sitter den på plats! Efter att jag lekt snickare lekta jag städtant! Har städat både rummet, hallen, toaletten och garderoben :O DUKTIGA ÄR JAG!

Nu ska jag hem till min älsklings Jonas för han har nämligen kokat ihop någonting, och jag är nyfiken =D

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Baabie

HAHHAHAHA!! Jaa, verkligen... Det är helt otroligt att hon bara inte kan släppa det :P..

Vrf MÅSTE jag bli vän med henne för att jag ska kunna vara där när hon inte är där..

Jag menar vrf vara vän med någon man inte kan lita på m.m

2009-02-24 @ 19:13:35
URL: http://baabie.blogg.se/
Postat av: Baabie

Ja det tycker jag med!

Hon gör väl såhär för att hon inte gillar Lars längre också..

Hon vill väl inte att dom ska vara vänner..

Alex kommenterade det tidigare inlägget..

Men jag har sagt hela sanningen varför skulle jag inte det..

Jag har ju inte gjort något fel, eller?

Jag har struntat i henne (efter det där) och jag har låtit Lars vara där hur mycket han vill även om hon är med eller inte...

Men tydligen är jag långsynt och ska förlåta henne för man kan ju lita på henne till 110% (det har ju hon verkligen visat)..



Jag tycker det är riktigt synd att det blir sådär med Alex, han är faktiskt en riktigt bra kille.

2009-02-25 @ 09:25:19
URL: http://baabie.blogg.se/
Postat av: Baabie

Alltså hon visste väl att ´lars skulle bli arg (han blev jävligt arg rättare sagt) över såna barnsligheter och alex skulle försvara amanda och då skulle det ju såklart uppstå irritation mellan dom..



2009-02-25 @ 09:42:42
URL: http://baabie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0