Studiedag

Igår följde jag med min lillebror Axel till Salas skatehall. De ska börja ha någon lektion eller liknade för barn, som Jonsson skall hålla i. Axel var i alla fel helnöjd med eftermiddagen! Och han längtar redan till nästa Tisdag =)

Idag har jag studiedag vilket är samma sak som sovmorgon! Jag måste säga att det var otroligt skönt att få sova ut! Under dagen hade jag tänkt plugga lite, har nämligen psykologi prov imorgon! Wooouups! Jag tänkte även fortsätta med mitt projektarbete som hittils har gått väldigt bra =)  Ska kanske träffa Jonas under dagen också. Kl.19 ska vi nämligen åka iväg och kolla på en bil som Jonas ev ska köpa av min kusin.
Nu ska jag trycka i  mig lite lunch!

TjOoOoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0