Tisdag

Huvudvärken sitter fortfarande i. Jag gick till skolsköterskan efter min sista lektion, och hon sa att det var spänningshuvudvärk. Hon sa även att den berodde på allt jag varit med om de senaste månaderna. Tydligen så är det så att kroppen reagerar på att slåss eller fly. Det vill säga att när jag sitter still så samlas det en massa energi i min kropp, som jag inte har gjort mig av med. Pga det så går jag runt och spänner mig hela tiden, när jag egentligen borde vara ute och röra på mig: simma, åka skidor mm. Grejjen är just den att jag inte kan göra något åt detta då mina knän är trasiga så in i helvete.
Hur som helst så har jag fått tid hos en ny kurator. Inte för att jag tyckte att det var något fel på Lena, (skolans kurator). Jag kände helt enkelt inte att jag fick ut något av att gå dit.
Fan, jag hatar verkligen att må dåligt. Just nu känns det inte som om jag någonsin kommer komma över all den här skiten. Det bara kommer mer och mer, och innan jag hunnit ta mig igenom den första, så kommer den andra. Allting bara blir en massa skit. Skulle all denna skit finnas på papper, så vet jag inte hur många arkivskåp som skulle krävas för att få plats med allt...

Bajs säger jag och hoppas på att lyckan snart skall vända. Att alla dåliga minnan och upplevelser ska bli till de bättre. Och att jag får leva lycklig i alla mina dagar tillsammans med älsklings Jonas.

Hejjs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0