Criminal Minds + Prison Break

Jag har precis kollat klart på ett avsnitt av Criminal Minds. Det var bara några månader sedan jag upptäckte den här serien, och jag måste säga att den är riktigt bra! Den är inte alls likadan som CSI serierna, nog för att jag tycker väldigt bra om de också, men i den här serien så känns inte allting lika overkligt på något sätt! Ett exempel är då i någon av CSI serierna, (minns ej vilken), då någon hade blivit skjuten i bröstet, men kulan hade hamnat i foten (?). Anlednningen till detta var att kulan hade studsat på revbenen! Hmm, inte sådär väldans trovärdigt! Nej, criminal minds är mer trovärdigt, det har dessutom en betydligt högra klass på skådespelarna! Det enda jag saknar i den här serien är de grymma filmsekvenserna de har i bl.a CSI Miami. Jag gillar när det svänger lite i rutan, och när de filmar i fågelperspektiv m.m. Det blir liksom en häftig känsla och mer spänning när man kollar!




Jaja, nog tjatat om CSI! Nu ska jag kolla på ett eller två avsnitt av Prison Break, som jag från början tyckte var väldigt överskattat. Men i själva verket är det inte alls så. Prison Break är verkligen en riktigt bra och spännande serie! Den är faktiskt en av de få som håller samma i klass i fler än en eller två säsonger! Jag har slutat kolla på Prison Break när det visas i TV, så jag kollar bara på datorn. Just nu är jag inne på säsong fyra, (ska snart kolla på episod 7), och jag tycker fortfarande att serien håller samma klass! Allting blir bara mer och mer spännande!
Nää, nu ska jag slå på avsnittet! Så det får bli ett kort slut!



Ciao, Cassie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0