=)

Jag sitter hemma hos älsklingen min helt själv :( Han är och jobbar nu, så jag sitter å tar det lugnt i lägenheten! Har nyligen diskat undan efter frukosten, och ska snart hoppa in i duschen.  Jag har inga planer för resten av dagen, men jag funderar på om jag ska ladda hem nån schysst film sen när jag kommit hem. Annars så får jag väl helt enkelt trycka ner röven min i en stol och plugga lite grann. Det har nämligen inte blivit så mycket pluggande för min del under lovet, som jag hade tänkt =/ Kan kanske bero på slöhet?

Igår kollade jag och Jonas på Kenny Starfighter! Haha, så jäkla klockren serie! Snart kommer ju filmen ut också, så den ska jag självklart se!!  Yeah!

Ska hoppa in i duschen nu!
Kanske skriver mer senare idag!

Ciao, Cassie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0