Hallå!

Gårdagen
Kl. 12.10 började min första och sista lektion, Naturkunskap. Det enda vi gjorde var att lyssna på när Bosse snackade på. Hade jag inte suttit och kladdat i boken hade jag utan tvekan somnat! 65 minuter av evigt bajspratande. Det enda jag hörde var dock "blablabla, haha, blablabla" osv... ROLIG LEKTION, verkligen! Nästa tisdag ska jag gör naturkunskaps provet som jag missade förra terminen. Men ett Ig passar säkert utmärkt där bredvid Matematik B =D Jag menar, Bosse brukar liksom fylla i mig som frånvarande, även när jag är där, bara för att han inte vet  jag heter! Roligt att gå på en lektion där man haft läraren i över en termin, och han fortfarande inte kan mitt namn! Då känner man sig väldigt närvarande =D
Jaja, efter lektionen gick jag upp till bibblan och pluggade lite. Jag ska nämligen lämna in två historia uppgifter från andra ring för att jag ska få G i ämnet, bara för att historia läraren vi hade var dum i huvudet och hatade mig hur mycket jag än försökte. Jag menar, förlåt för att jag är mig själv och inte ville fjäska till mig ett bra betyg!
Hur som helst så hade jag tid hos kuratorn kl 15, så jag bagav mig dit efter pluggandet. Innan tänkte jag: Lycka till med att få mig att snacka. Men det gick faktikst jätte bra. Hon var riktigt trevlig, och hade lätt för att skämta. Vilket underlättade det hela en del! Jag har fått en ny tid nästa tisdag. 
Efter detta lilla mötet begav jag mig mot coop där jag skulle lämna in en jobbansökan. Nu är det väl helt enkelt bara att hoppas på att man får något extrajobb på helgerna, för att senare kanske få jobba heltid efter att jag gått ut bajsskolan. Det skulle faktiskt vara riktigt schysst med lite pengar under sommaren!

Efter att Jonas slutat jobba för dagen kom han hem hit och så spelade vi James Bond, Golden eye på Nintendo 64! Kult för fan :D Hur som helst så fick Älskipälski pinsamt mycket spö! Han skyllde på "dålig grafik" :D HAHA! Säkert liksom ;D För mig gick det ju bra =D

IDAG
Började kl.08.15 med bild- och formgivning, vilket jag hade ända fram till kl 14.50. I alla fall så får vi för en gångs skull göra vad vi vill. Dessa saker ska vi sedan få ställa ut på skolan. Jag håller på med såna där konstiga, pilliga minyatyrer igen. Tänkte bygga en liten stad eller något. Idag började jag med en kyrka, som går åt helvete... Haha. Den blir sne som jag vet inte vad! Jaja, sne eller ej, men en kyrka blir det. Jag har redan gjort ett hus. Men det kommer ju bli ett X-antal fler. Vilket betyder väldigt många timmars arbete! Då antar jag att det är ett plus att jag tycker att det är kul?
Resten av dagen vet jag inte riktigt vad jag ska göra faktiskt. Kanske plugga lite? Eller äta MASSVIS med choklas :D Mumsigt ^^,

Här kommer en bild på min snaggade pojkvän:



*Cassie 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0